Pages

Saturday, March 6

Google Jahat, Cadang Yang Bukan-Bukan...

Kerana terkecewa dengan kegagalan membuat setting yang betul joomla yang ku salin dari laptop ke thumbdrive, ku gunakan sedikit masa yang ada di ofis ni untuk melihat lihat di google serta forum yang selalu ku buka berkenaan hias hiasan dinding.

Cadangnya ada juga nak beli sekeping dua untuk ditepek* ke dinding rumah sekarang dan rumah baru akan datang. Adalah ku buat beberapa inquiries tentang harga tetapi hingga hari ini, haram tak pernah seller nak balas. Diorang tak mahu jual kut, iklan je kat forum tapi sebenarnya stok takde. hampeh...!!



Takpe laa... ku cuba cari di www.google.com.my. Memang terbukti, carian ku yang sebelum sebelum ini memang success dengan menggunakan google dan seperti biasa, pada mulanya ku menggunakan meta "wall decoration", "wall sticker" dan beberapa lagi yang membawa ku ke carian yang hampir serupa keputusan cariannya. Kerana masih tak puas hati, ku gunakan meta "stiker dinding" dan banyak yang kena block diofis ni.

Ku cuba lagi dengan perkataan "hiasan dinding" terlintas difikiran...!! Zaasss... tangan mula menaip laju... H-I-S [tersalah tekan dimana huruf A sepatutnya yang ku taip] dan keluarlah cadangan google tentang carian yang bermula dengan huruf pemula HIS... tak perlu cerita banyak, tgk je image bawah tu...!!



hisap buah dada? hisap batang? hisap konek? hisap cipap? hisap puting? hisap kelentit?

Apa kes... nasib baik masa ni ku kat opis...!! kalau tak boleh gak ku tengok apa bendanya ada kat hisap cipap tak pun hisap kelentit tu... lalala...!!

//Di sarankan mencuba dirumah... ekekeke!! [cuba tgk google suggession yea... bukan cuba buka hisap buah dada, hisap batang, hisap konek, hisap cipap, hisap puting mahupun hisap kelentit]
 

Skang ku tau, bukan Google yang jahat...

5 comments:

  1. mmg.. nyampah jer.. itu bermakna, menda2 tu sume avail je di laman sesawang bg merosakkan minda org melayu yg diwujudkan oleh org2 melayu yg perosak tegar bangsa sendiri. huhu!

    ReplyDelete
  2. hehe..bkn google yg jahat..org2 tu yg jahat. Klau diorang x cari or letak..cmne nk ada kan ;)

    ReplyDelete
  3. internet yang jahat sebenarnya...!! ekekek!!

    ReplyDelete
  4. cik daisy..leh kenal?

    ReplyDelete
  5. bukan google yg jahat, ko yg jahat raja ooooiii... awat p publish kat sini. kan x pasal semua org nak tgk apa yg ada kat sana hehehe... dan yg pasti aku x kesan ye. keje gile klu kesana hahaha

    ReplyDelete

You may leave your wise comments here... Thanks