Pages

Monday, July 14

It's more like Amir's thread...

My son is now 1 year and 8 months age...!! There a lot of changes happened and it's nice to see him grow as health as he is...!! There be some situation that we think it's hard but it worthy...

Can't remember the name of the bakery... but my wife is always admired to their donuts...!!


Yummie Donuts...


Latest toy we buy for him... but he don't know how to play it...!!


Huh!! From back perspective


One... Two... and... Aaaaa...!! Front perspective...!!


Future Messi or Kaka or at least Del Piero...

11 comments:

  1. anak comel!!

    err... sini ada big apple juga :D

    ReplyDelete
  2. Yuppie! It's Big Apple. Lebih kurang cam J.Co je...tp rasanya Big Apple donut lg sedap.

    ReplyDelete
  3. fulamak, dah besaq rupanya anak hang na, tgk tu dah macham pak dia masa sekolah dulu la... aku suka hang bagi anak hang simpan rambut panjang tu, memang layan la... tu la, kan aku cakap, macham pak dia jugak la..

    kita mesti kekalkan rambut panjang demi diri sendiri, idup diri sendiri...

    kak shimra, hang ok kan kalau abg raja rambut panjang? heheheheheeh

    macam aku la.. rambut panjang nie dah jadi asam garam idup aku...

    ReplyDelete
  4. aku pon suka jugak dengan hal2 donuts nie... tak kira apa jenis donut, semua aku sapu... sedap betui la rasanya, rasa nak pi beli la plak... donut dunkins.... yeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. menyelerakan betul donut tuh...aku suka tgk jek xminat mkn donut colour2 nih.

    da mcm samurai jepun la plak amir bertocang camtu..huhuhu...Banzaaaiiii!!

    ReplyDelete
  6. nandre : pak raja rmbut panjang? ermm..aku x kisah sbnrnya klau lelaki rmbut pjg tp masalahnya aku tgk bila Pak Raja berambut pjg ialah dia nmpk serabut dan tak terurus. Tu plak rmbut dia ala-ala curly skit..lg serabut. Tu yg aku terpaksa jadi 'kisah'. Dan aku rasa Pak Raja lg hensem klau berambut separa panjang/pendek - that is 'tidak terlalu pjg dan tidak terlalu pendek.' huaaaaahaaaahaa

    ReplyDelete
  7. Nurul... Macam samurai ok gak... mata dah cukup sepet, kulit dah cukup putih... nanti aaa, kalau ibu dia macam tak berapa kisah, ku akan biarkan rambut tu lebih panjang sikit...!!

    Nan... Tahun ni ku takde daftar untuk apply mana mana jawatan kerajaan atau pun PTD... jadi takde alasan untuk ku kerat rambut ku yang baru nak tumbuh ni... kalau tak, baru nak panjang, kerajaan panggil interview... dapat tak juga...!! huh...!!

    ReplyDelete
  8. hehehe si amir... dah ler putih melepak tuh.. berambut pjg.. sket lg dah mcm pompuan.. xpe lar, bapaknye rock, anak misti rock jugaks :)

    ReplyDelete
  9. dah besar dah dia.. dekat 2 tahun dah!

    ReplyDelete
  10. Ya... Nora... ada juga orang yang kami terserempak masa kat shopping complex masa pilih pilih barang tanya ku... anak lelaki ke anak gadis... ekekeke!! diorang pun cam confuse...!!

    Yan, Alhamdulillah, lagi beberapa bulan dia akan naik ke 2 tahun... dan Alhamdulillah, buat masa ni dia sihat sihat sahaja...!!

    ReplyDelete
  11. Anonymous8/8/08 00:22

    ala tomey tomey..kejap je dah nak masuk 2 thn ye :)

    ReplyDelete

You may leave your wise comments here... Thanks