Pages

Thursday, July 10

Penangan Member Day....

Pelik tul... diorang ni tak kerja ke...??

Tu aaa yang terpacul dari kepala hotak ku bila sampai ke Jusco Taman Equine pagi tadi... dari jauh macam takde apa apa... takde nampak jammed atau orang berpusu tapi bila dah sampai dekan... nah ko...!! parking penuh, tepi jalan pun dah tak boleh nak selit selit...

ku sampai sana dalam jam 10 am... masuk kerja jam 11 am, kira sempat aa lagi nak sambar 1 2 barang...!! apa yang pasti, memang penuh kat dalam building Jusco tu harini dengan orang berpusu pusu mengambil bahagian dalam acara memperabih wang gaji atau wang simpanan... termasuklah ku sekali yang walaupun hanya ada masa 30 min, tapi masih gagah lagi untuk untuk masuk, amik dan bayar dalam masa tu... begitu kuat penangan Jusco...!!

ku cuma nak beli 2 beg diaper dan 2 kotak susu je sebenarnya dan dengan jumlah pembelian 4 barang tu, dapat aa ku redeem rebat coupon RM5... tak banyak tapi kalau campur yang dah terkumpul kat umah, memang jadi banyak... berapa tah.. tak ingat...!!

Dan elok selepas beratur dalam 15 min, ku keluar dari bangunan tu, dan sampai kekereta [kereta ku park kat seberang jalan], hujan lebat mencurah... Syukur... ku sampai kekereta, kalau tak... masuk lewat aa kerja...

Wife ku tak tau lagi ni...

7 comments:

  1. whoopp...saya sudah tau dari awk sblm saya baca blog ni. hhehe

    ReplyDelete
  2. sib baik lar ko beli menda² yg berfaedah.xkan ler shima nk marah. hehehe!

    kalo ko nk tau, mereka² yg berpusu pi jusco tu dah siap amik cuti awal² lg. aku ingat lg last yr masa lalu tepi jusco tu, blom bukak lg pintu jusco tp kat car park dah penuh keter!

    ReplyDelete
  3. mule2 aku bace entri neh aku ulang balik...ade la 4 5 kali...

    kalo ko perasan:

    "Pelik tul... diorang ni kat kerja ke...??"

    selepas beberapa ketika pastuh baru la aku dapat set balik pembacaan aku...kekekekeke

    ReplyDelete
  4. sekarang nie, banyak org buat keja marketing. tu sebab depa dok jalan2 tu. kekadang org yang kerja kat opis pon bule lari shopping kat mana2. hangpa tengok ujung bulan, kalau kat Alamanda tu, pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. geng2 nie penohhhhh ja la, duit dah masok.. apa lagi, pi beli barang2 la.. tak nyempat ujung minggu... aduhai....

    aku dengaq cherita nie la, tapi memang betui pon

    ReplyDelete
  5. er..nape aku x amik bahagian sekali eh..
    owh..gaji ku da abis di 3 hari pertama..huhuhu

    ReplyDelete
  6. En. pypon... umah ko tu mahal sangat...!! ekekeke!!

    ReplyDelete
  7. HUWAA.. sini takde jusco la!

    ReplyDelete

You may leave your wise comments here... Thanks