Pages

Thursday, January 26

Pantai Buatan Hotel Pullman Putrajaya


Panorama dari tempat parking

Sampai juga kami akhirnya ke tempat ni setelah lama membuat perancangan. Rasa dari bulan lepas kononnya hendak menyambut hari lahir Amir sambil bermandi manda.

Serious gila cantik tempat ni. Pantai buatan, tempat yang memang menjadi tempat tujuan kedatangan kami itu sebenarnya hanya tambahan kepada keindahan buatan yang ada disini. Nak datang sini pun tidaklah terlalu jauh dari rumah. Kami duduk di Bayu Parkville..

Awan mendung berarak datang

Ada beberapa kompleks yang salah satunya ku dapat detect adalah kompleks renang. Amir mengekek nak ke kolam renang mulanya, mujur dapat dipujuk untuk ke pantai buatan.

Pantai buatan Pullman Hotel Putrajaya ni tidaklah besar, cukup untuk kanak-kanak berstatus budak kecil sahaja kerana paras kedalaman yang menyedihkan untuk yang dah berstatus abang atau remaja.. Kira Amir masih relevan untuk berada dalam pantai buatan tu. Dan yang penting, keadaan sekelilingnya yang bersih.

Kami tak lama disana, dalam 45 min barangkali kerana kedatangan awan hitam yang berarak laju dari seberang tasik. Sempatlah Amir merasa mandi walau tidak lama.


sabar, sabar..


Akhirnya