Pages

Tuesday, November 8

Perhimpunan Mempromosikan Seks Bebas Seksualiti Merdeka 2011



Manusia hari ini termasuk warga Malaysia sudah mula cuba melakukan, membuat perkara-perkara yang yang pelik. Barangkali mereka sudah bosan melakukan rutin harian yang statik dan mencari alternatif lain untuk memuaskan diri.

Rempit antara salah satu cara alternatif yang ku maksudkan seperti diatas.

Kemahuan melakukan perkara pelik ini mungkin juga disebabkan oleh perubahan emosi yang yang banyak dipengaruhi dari perubahan persekitaran samada secara terus atau tidak terus kepada seseorang itu.

Ok.. Itu sudah lain, perkara pelik yang penat orang kita fikirkan sekarang adalah percubaan penganjuran mempromosi seks bebas seksualiti merdeka 2011 yang penganjurnya, [sila cari sendiri dari sumber yang boleh dipercayai..] ku tidak mahu mendapat dosa kering kerana menulis sesuatu yang bakal tidak betul atau tidak tepat.

Adakah perlu untuk kita memberi sokongan kepada penganjuran aktiviti seperti ini..!!?

Aktivis Datin Paduka Marina Mahathir yang turut berada di pejabat Tenaganita, mempertahankan penganjuran program itu dengan alasan program bertujuan mempertahankan hak asasi manusia.

[Piiaakkk]

[Daku menepuk dahi]

Hak asasi manusia wa-te-hel..!?

Tidak terfikirkah mereka kesan jangka panjang pada masyarakat jika perkara-perkara begini tidak dihalang berleluasa? Masalah sosial yang melanda sekarang pun masih gagal kita bendung, bagaimana jika masalah baru pula timbul.

Walaupun negara Malaysia ini bertunjangkan majmuk, berbilang kaum dan agama, sensitiviti agama perlu dijaga. Bukan sekadar Islam, agama lain juga mengharamkan aktiviti seksual bebas malah mengutuk hubungan sejenis [yang semakin banyak kurasakan..]

Ok, siap-siapkan bahtera kerana banjir besar bakal melanda atas kemurkaan manusia-manusia. Maaf, ku bukan buat lawak akidah, tapi, perkara ini terjadi pada zaman Nabi dulu. 

Bagi yang membaca tulisan ku ini, muhasabah diri, lihat semula amalan kita. Berpesan-pesanlah antara kita agak tidak ada yang terleka.

Adakah kita sudah cukup bersedia mengadapNya..?? Kerana; didapati kini bahawa seluruh tanda-tanda kecil telah muncul dan terbukti seperti yang dinyatakan dalam hadis. Meremang pula seluruh badan ku nak menyiapkan perenggan terakhir ini.

Tamat.