Pages

Sunday, November 21

Pamela pulak... Macam macamlah Uncle Jusmate ni...!??





KUALA LUMPUR - Selepas menerbitkan filem 2 Alam yang mula ditayangkan kepada orang ramai hari ini, dR Movie Production kini merancang untuk menerbitkan sebuah lagi filem pada tahun depan.

Menariknya, filem itu bakal dibintangi pelakon sensasi dari Hollywood iaitu Pamela Anderson.

Penerbitnya, Datuk Dr. Che Rozmey Che Din berkata, dalam filem itu nanti, Pamela akan memegang watak utama.

"Mungkin ramai yang memandang sinis mengenai perkara itu (hasrat mengambil Pamela) tetapi ia adalah perancangan utama dR Movie Production dan saya memang bersungguh-sungguh untuk mengundang pelakon tersebut membintangi filem baru itu nanti.

Terima kasih RONI HIDAYAT RIDWAN



Kelakar sungguh ku rasakan bila membaca artikel seperti diatas. Selepas kecoh dengan statement 40 juta pecah panggungnya, ini kali keluar pulak cerita nak hire Pamela Anderson jadi pelakon utama dalam movie baru dia tahun depan.

Mengikut artikel, jalan cerita berkenaan seorang wanita yang stranded di sebuah pulau. Amacam, ada ala-ala survivalkah? Adakah sepanjang durasi cerita, watak utama akan berpakaian menjolok mata [ini pasti menarik penonton muda untuk ke panggung]..!? Adakah akan ada scene "hot" di dalam bot lakonan Pamela dan Tommy seperti yang pernah satu ketika dulu ku tonton...!! Astagfirullah...!! Ku memang tak nafi, banyak telah melakukan perkara-perkara yang mungkar...!!

Ku suspect ini salah satu gimik cara mempromosi diri ni.. Tiada satu pun producer filem dalam Malaysia ni sanggup menghabiskan wang demi membayar seorang pelakon luar yang mana hasil pulangan dari filem itu nanti belum tentu melebihi kos produksi...!!

Macam-macam aaa sekarang ni...!! Datuk Dr. Rozmey dan AC Mizal boleh jadi celeb paling hot tahun ini. Hot dengan kontroversi yang tak masuk akal..

Datuk Dr. Rozmey dengan 40 jutanya, AC Mizal [tak lama kena panggil Datuk AC] pula dengan gelang ajaibnya...




No comments:

Post a Comment

You may leave your wise comments here... Thanks