Pages

Wednesday, May 9

Antara lagu dan kehidupan ku...


Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku
Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku
Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu
Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

Artist: Rossa




Click play to play...



dulu memang ku tak pernah dengar langsung lagu ni... rasa dah lama kut album lagu ni keluar tapi baru baru ni baru ku tau adanya lagu ni... tu pun dengar dari phone member se'opis'... syahdu je bila dengar... ekekeke!! jadi, lagu ni berada dalam tangga teratas carta kekerapan "play" dalam w810i ku...!!

pasti pernah terjadi bila mana korang dengar satu satu lagu jee, teringat pada peristiwa dulu dulu... kalau nak ingat tajuk lagu memang tak ingat aaa... tapi ku pun ada juga sesekali bila terdengar lagu lagu lama dari radio, akan teringat je perkara perkara lucu, sedih atau best ngan tak best..

4 comments:

  1. apa kaitan lagu tu dgn hidup awk?

    ReplyDelete
  2. lagu ni takde kaitan... ni lagu baru dengar, jadi macam best lak... sebab tu promote.. ekekeke!!

    ReplyDelete
  3. aku rasa, antara laki & pompuan, sang laki lebih cepat suka akan lagu nih.sbbnye, hubby aku pun lebih dulu suka dr aku. siap dload..akupun tumpang sekaki je lar.sedap lar lagu nih.

    ReplyDelete
  4. hehe... ku pun tak pernah dengar lagu ni... maklum dengar radio xfresh... tapi ada sekali tu terdengar kat ofis pastu cari tajuk dan terus dload... lagu ni macam best aaa...

    ReplyDelete

You may leave your wise comments here... Thanks