Pages

Thursday, October 12

Ramadhan yang nak hampir berlalu...

mmm.. lama dah ku tak menaip kat blog ni.. bukan apa sibuk banyak aa kebelakangan ni..

sedar tak sedar, dah 19 hari ramadhan.. bila teropong semula 19 hari ramadhan, nampak macam tak de apa2 sangat yang dah ku buat.. puasa, alhamdulillah.. masih baik. kesihatan pun baik cuma jerebu sikit haritu buat ku sentiasa rasa haus.. tarawikh sesekali je p pasal banyak masa habis kat ofis je.. bebuka depan pc je.. ahaks! kesian wife ku, tak dapat berbuka penuh dengan suami..

malam ni pun comform berbuka kat ofis pasal tak pasti kena pulang jam berapa, esok pun sama.. kesian aku..

cuti hari raya tak lama, tapi ku tinggal 1 hari je cuti dari hari ni sampai nak ke cuti raya.. start cuti hari isnin 23, huhu.. nak buat camne, company amareka...

9 comments:

  1. x kisahla..asalkn dpt balik raya. hehe

    ReplyDelete
  2. hmm .. sama la. aku pun jarang bebuka dgn suami dan si kecil aku..huhu..

    ReplyDelete
  3. tu la dia...
    aku taun nie bukak posa smua selamat...
    amen

    ReplyDelete
  4. yang penting aku akan balek 21hb nie ke utara...
    semoga dipermudahkan Tuhan untuk aku balek raya.. amen....

    ReplyDelete
  5. untuk cat,

    aku tak dapat la join bukak posa hari senin (16/10/2006) nie.. aku terpoaksa menghadiri satu occasion yang lain la...
    diharapkan semuanya berjalan lanchar...
    aku mintak maap bebanyak na...

    ReplyDelete
  6. dah nak abes posa nie... maksudnya dah dekat nak raya la nie...
    sapa tak bayor zakat lagi, silalah chari pak-pak amil untuk bayor na...
    aaaaaaaaaaaaaaaa penting tu....
    jgn bayor pagi raya.. nanti kelam kabut.. masa bnyk nie.. pi lekas lekas bayor na..

    ReplyDelete
  7. panjut raya sapa yang dok kat kampong tu syok la pasang...

    sapa yang raya kat pekan, tak bule sgt pasang panjut...takda tempat nak sangkut... depa pasang panjut letrek je la nampak gayanya..

    ReplyDelete
  8. hang panggil panjut ka? aku jarang dgr org pangil panjut...

    ReplyDelete
  9. ku bayar zakat kat pkns shah alam tau.. masa bawa shima jalan2 tengok baju.. ko pun mesti layan beli baju melayu kat sana kan nan? huhu.. takkan nak belu kat souq, mahal siot.. (eh! ada ke?)

    kat umah ku tak boleh nak pasang panjut, buluh takde! pokok ceri ada aa.. ekekeke.. lagi pun takut nanti hilang kena kebas dek budak2 yang main bunga api kat sepan padang tu...

    mr_rizal

    ReplyDelete

You may leave your wise comments here... Thanks