Pages

Sunday, December 29

Tahun Baru Lagi

Tahun baru bakal tiba lagi. Tinggal beberapa hari lagi atau lebih tepat, 2 hari lagi perkiraan dari hari ku menulis pos ini.

Setiap kali tiba tahun baru pastinya ramai yang akan bercerita tentang azam. Ku juga mempunyai azam yang ianya tersendiri dah tidak pernah berubah azam ku sejak dari dahulu.

Tidak perlu bercerita tentang azam ku kerana pastinya ianya amat kurang menarik. Lebih baik jika ku menulis berkenaan apa yang . Harapnya apa yang keluar dari kotak fikiran ku nanti menepati subjek yang telah dipilih.

Tahun 2013 semestinya tahun yang mencabar untuk ku. Pastinya rakan rakan pembaca sekelian juga merasainya seperti ku.

Perubahan career pada saat 'vital' adalah perkara paling hebat mampu ku capai pada tahun 2013. Vital yang ku maksudkan adalah jika tidak berubah, ku bakal menjalani kehidupan yang sukar untuk beberapa tahun lagi. Alhamdulillah, Allah makbulkan doa dan permintaan hambanya. Ku juga mendoakan agar wife ku bakal memperoleh pekerjaan yang baru pada 2014 nanti.

Banyak lagi yang ingin ku  tuliskan tetapi ku menghadapi masalah untuk menyusun isi tulisan kerana tumpuan ku diganggu Chef Wan yang sedang beraksi dalam rancangan masakan di televisyen.

Tonton Chef Wan dulu, lepas ni ku sambung lagi..