Pages

Thursday, May 5

[Edisi Korang Jangan Baca] Kenapa Saya Sangat Ingin Memiliki Sony Playstation 3.

Inilah antara sebab musababnya... sluurrppp..!!


[[Gambar Hiasan. Suka tak?]]

Binatang alah ni bukan stakat dimainkan oleh budak budak geek yang bercermin mata tebal, atau budak-budak bawah umur yang obes, malah semua orang suka akan keupayaan konsol ini...

Playstation One [PSOne] sudah dijual, yang ada sekarang Playstation Portable [PSP] sahaja ditangan. Rasa tak puas pun ada bila main game screen kecil ni sedangkan TV LCD dirumah yang baru beberapa hari keluar kotak bersedia untuk memberikan impak HDMI yang tiada tandingan.

Oh yaa.. 5 sebab mengapa saya ingin sangat memiliki Sony Playstation 3 [PS3]
1. Saya dapat beriadah bersama keluarga tanpa keluar rumah.
2. Menajamkan daya konsentrasi dan alert untuk saya dan anak dan isteri [jika dia main sekali]
3. Saya tiada rancangan memasang TV satellite dirumah yang terang terang menyembelih pengguna dengan package yang tidak berguna.
4. Saya ada 2 TV, rugi aaa kalau guna satu sahaja.
5. Saya boleh ajak kawan kawan berjamming di rumah sahaja tanpa membayar yuran studio RM30 sejam dan ianya sangat yakin, tidak akan mengganggu jiran tetanggan dengan kebisingan ketukan drum dan mainan solo gitar nanti.
6. Kawan saya, Calvin, selalu racun suruh angkat satu.

Tetapi, nak beli tu ada masalah sikit.

Sekian.

//Huh.. Xperia Arc pun sekarang mengganggu daya logikal ku...!! demm.. best pula phone tu..!!