Pages

Sunday, January 27

Semalam...

Apa yea... Oh!!

1. Ku selisih ngan Estnora kat lift Jusco Seri Kembangan semalam.
2. Pertama kali amir rasa sakit tersepit pintu... Menjerit sakan dia!!
3. Makan 2 keping roti canai kuah kari ikan dan nescafe masa rehat 3am.
4. Beli Vacuum baru
5. Makan Pizza Hut masa lunch.




Ada 36 Hari lagi tarikh ko post posting ni untuk kita sama sama vote untuk Kuala Lumpur termasuk dalam 1 dari bandaraya dalam monopoly yang akan dikeluarkan atas nama tajuk HERE & NOW : THE WORLD EDITION. Sebelum ni KLCC dah termasuk dalam seven wonders list baru dan sekarang, kita sama sama vote untuk Kuala Lumpur jadi Satu dari petak dalam monopoly edition baru ni... Cepat sebelum tarikh tutup...

Sila vote kat sini: www.monopoly.com

4 comments:

  1. aku dah undi!! hehehe...
    vacuum baru.. ko prasan x aritu anak aku tunjuk pd vacuum dlm troli ko tu.. katanya "mama.. samakan? sama..." ingat plak dia vacuum tu sama ngan yg kitorg beli... hihi!

    ReplyDelete
  2. aku dapat vacuum hadiah masa kenduri aku ari tu.. alhamdulillah, geng2 ofis aku bagi..

    tinggai aku nak beli drum set je la...mahai la sikit...

    ReplyDelete
  3. Nora... muahahaah!! ko tak perasaan lak yang dia tunjuk tu... tapi reason kami beli sebab tu jenis yang cap berjenama paling murah...

    ReplyDelete
  4. lupa nak tambah... monopoly to boleh vote banyak kali...

    ReplyDelete

You may leave your wise comments here... Thanks