Pages

Thursday, November 8

Meet Uncle Hussain

Ini takde kenana mengena ngan mat ngai. tapi ini adalah local band yang sedang meningkat naik... enjoy!!





Meet Uncle Hussain - Lagu Untukmu

Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri
Aku tetap begini takkan berubah kerna
Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku
Guna hati akal dan fikiranku
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu

Adakah aku
Hanya bonekan yang enkau sering mainkan
Yang dikawal oleh jari jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahlah engkau fikirkan
Cukuplah cukup oh cukuplah
Guna hati akal dan fikiranmu
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu

Tak tahan tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan

Berbeza berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa

Bebaskan Bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan

Cukuplah sudahlah
Sampai disini sahaja
Hubungan kita berdua


2 comments:

  1. Hmm....first time aku dgr lagu band ni kat radio, terus teringat kat band "Starsailor".......boleh tahan gak. Music ala2 style 'dreamy alternative'.....local bands are vastly improving!!!!

    Nantikan kemunculan satu lagi local band dgn unsur melodic emo-rock ala2 Weezer.....tak lama lagi!!

    ReplyDelete
  2. kalau ko nak dengar lagi beberapa lagu diorang... p masuk sini dan dload...

    http://savefile.com/projects/808555207
    password: myemp3.blogspot

    [link ku amik dari http://myemp3.blogspot.com]

    ReplyDelete

You may leave your wise comments here... Thanks