Pages

Monday, February 12

Sedang Proof Check Sambil Menaip Sesuatu....

sampai ofis tepat jam 9pm tadi. selalunya ku akan sampai dalam jam 10-15 min selepas masuk waktu kerja, tapi, hari terawal sikit.. macam biasa hari isnin hanya akan ada beberapa kerat je staff yang bekerja sebab yang lain semua akan cuti.. bukan ambil AL tapi memang schedule dah cuti!! dan seperti biasa juga aaa, ramai yang mempunyai masa senggang harini disebabkan kerja yang tidak seberapa banyak... sebab tu supervisor susun schedule macam tu...

Masa Dia Terlelap Kat Pangkuan Ku...harini ni genap umur amir 3 bulan... dah besar sikit aaa dan berat pun dah cecah 5.2kg! 1 bulan naik 1kg++ walau dia telan susu je... banyak juga perkembangan yang positif yang berlaku pada amir! dia dah mampu fokus pada pergerakan walaupun tak berapa terang lagi, dan yang paling best bila dia dah boleh bersuara walaupun hanya aaaaa dan uuuuu.. kejap lagi boleh sebut aaaaayah dan ibuuuuu aaa tu.. ekekekeke!!

Amacam, Sihat Tak Anakku Yang Semakin Membesar Ni..??
valentine dan chinese new year dah semakin hampir... mula aa skang orang bertungkus lumus buat persiapan dan tauke tauke bunga kat cameron dapat aaa income double untuk chinese new year nie.. yang bercinta sakan sibuk mencari cari hadiah apa yang nak di bagi pada kekasihnya.. ku?? ish!! tak layan aaa dakyah yahudi ni... ku rela lagi meraikan chinese new year dari meraikan valentine.. tambah lak chinese new year ahad dan ku cuti pula kebetulannya.. dah ada plan pun untuk cuti tu..

Juga ku ucapkan happy chinese new year kepada mereka yang menyambutnya... hari tu ku dah dapat limau dari darren.. manis kelat je rasaa.... ekekekee...



Dari Kiri: Bai, Cikam, Fatrin, Shima...
semalam ku bawa shima pergi makan kenduri kat rumah cikam... kawan sekolah ku!! rumah pun tak berapa jauh ngan rumah ku.. dari pintu pagar rumah dah boleh nampak canopy kenduri umah kawan ku tu.. sempat aaa jumpa pengantin dan bergambar sekeping.. tapi tak sempat jumpa gang lain yang dah balik, maklum masa tu dah jam 1430. amir kami tak bawa pasal keadaan cuaca yang teramat terik, takut dia merengek susah lak..

tahniah pada kamarul + fatrin! selamat pengantin baru.. gambar nanti balik ku upload.. lupa nak buat salinan dari phone ni..

"jemputan kenduri wajib p singgah
boleh jumpa gang minum malam ke pagi
kami semua dah selamat bernikah
yang sorang lagi tu bila lagi...??"

hhaaaaaa... jawab... jawab...



- "Papa... Jangan Papa Jahat... Jangan Papa Nakal Sangat".....

*gambar thumbnail tapi kurang kualiti.. maklum phone murah... ekekeke!!

5 comments:

  1. eeeeiii...comeinyee.

    ReplyDelete
  2. mr rizal, Amir is so cute...
    Pasal valentine & CNY both aku x sambut...hahaha
    Nampak dalam gambar tu ko makin berisi ek.. rasanya masa pi umah ko aritu xde la camtu :)
    Bagus2 senang hati member aku sorang ni...atau ko sedut KS punya lemak? wakakakakka

    ReplyDelete
  3. hahaha...entahla yah. dh lama pe dia berisi. aritu dia cover kot..guna tummy trim. hehe

    ReplyDelete
  4. dah jarang bersukan... p kerja 9 pagi balik kerja 8 malam.. masa bila nak bersenam... jadi lemak2 pun bermaharajalela aaa kembangnya...

    kerja kuat2, lama kat opis pun tak kaya2... kat mana ek nak dapat kerja yang tak berapa banyak kerja tapi gaji rm3k++...??

    ReplyDelete
  5. yah.. sate minang tak pernah makan... tapi kalau sate haji samuri memang familiar.. ekekkeee..!!

    ReplyDelete

You may leave your wise comments here... Thanks