Pages

Thursday, June 7

Lagu Bulan Ini...


Dewi from Kerajaan Cinta by Dewa19
Dewi aku mohon beri kesempatan
Tuk bisa menebus dosaku kepadamu
Maafkanlah aku yang menyakitimu
Aku tidak pernah menyangka bisa begini
Oh dewi, dengarkanlah...
Dewi kaulah hidupku
Aku cinta padamu sampai mati
Dewi belahlah dadaku
Agar kau tahu
Agar kau mengerti
Wou wou wou....
Semua terjadi begitu saja
Tak ada yang serius antara dia dan aku
Tidak ada cinta dan tak ada hati
Hanya karena aku lelaki dan dia wanita





1st time dengar lagu ni memang rasa macam tak menarik.... tapi bila dengar lagi sekali baru dapat tangkap mood lagu ni... dan lagu ni skang memang lagu wajib dengar aaa kat w810i ku ni... korang boleh dload lagu ni kat mana blog yang sediakan link... banyak blog yang bagi perkhidmatan dload lagu free... cari je aaa....

1 comment:

You may leave your wise comments here... Thanks